loading...
سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن
admin بازدید : 89 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

    وقتی رفتن چشمهایت را تماشا
میکنم.
غصه ها را  میکشم در خویش و حاشا میکنم
آسمان بغضش شکست از خلوت سنگین من
زیر باران ،خاطراتت را تماشا میکنم.

 


***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***
سنگ قبرم را نمی سازد کسی
مانده ام در کوچه های بی کسی
سوختم خاکسترم را باد برد
بهترین دوستم مرا از یاد برد

***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***


به خدا غنچه شادی بودم دست
عشق آمدو از شاخه ام چید
شعله آه شدم صد افسوس،که دلم
باز به دلدارنرسید...
***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***



بهار در من جاری است
و بادها در سراپرده ی دلم می ورزد
زمین خیس است و
چشم نیز
دلت را باز کن
من آنجا گل میدهم!

***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***


نمی دانم نشستن کنار پنجره و کشیدن های
سکوت روی شیشه
اتاق
زندگی است!
یا
انگشت زدن به بخارهی روی شیشه؟
***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***



اینجا بجز دوری تو
چیزی بمن نزدیک نیست...

***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***

        خندیدن خوب است
قهقهه عالی است
گریستن آدم را آرام میکند

***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***


نمی گویم فراموشم مکن هرگز
ولی گاهی به یاد آور
رفیقی را که میدانی نخواهی
رفت از یادش
***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***



راست گفتی عشق خوبان
آتش است
سخت میسازد اما دلکش است
من کجا پرهیز از این آتش کجا
شاد مانم گرچه در این آتشم
روز و شب میسوزم اما دلخوشم
از خدا خواهم که افزونش کند
دل اگر دم زد...
پر از خونش کند

***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***


اول به نام عشق
دوم به نام تو
سوم به نام مرگ.
بهه لوح شیشه ای قلبت بنویس
یاتو و عشق،یا من و مرگ

***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***


زندگی شطرنج دنیا و دل است قصه ی پر
رنج صد ها مشکل است
پای دل کیش هوسها میشود
پای اسب آرزو ها در گل است
قبل بخت ما عجب کج میرود در
سرما بس خیالی باطل است
ما نسنجیده پی فرزین او غافل از
اینکه حریفی قابل است
مهره های عمر من نیمش رفت
***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***



مهره های او تمامش کامل است با دل صدیق ما
او حیله ها دارد و از بازیش دل غافل است
***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***


گرچه غم و رنج من درازی دارد
عیش وطرب تو سرافرازی دارد
بر هر دومکن تکیه که دوران
فلک
در پرده هزار گونه بازی دارد

***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***


پشت پا خوردم ز هر کس که گفت یار منه
چون که دیدم روز و شب در پی آزار منه
هرکه دستی از محبت حلقه کرد برگردنم
دیدم این این دست محبت ،حلقه دار منه
***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***



نترسم که با دیگری خو کنی
تو با من چه کردی که با اوکنی؟
***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***



درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند
معنی کور شدن را گره ها میفهمند
سخت بالا بروی،ساده بیایی پائین
قصه تلخ مرا،سرسره ها میفهمند
***

سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن

www.takmihan.ir

***



در فضا نیست
درآغوش من است
که خالی شده از تو


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
چت
کدستان

درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی تک میهن خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 701
  • بازدید ماه : 1,199
  • بازدید سال : 5,315
  • بازدید کلی : 16,156
  • کدهای اختصاصی

    دیکشنری انلاین